10 načinov treninga s Pro Fighter boksarsko vrečo

vreča za boks

10 načinov treninga s Pro Fighter boksarsko vrečo

  1. Trening hrbta: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution primeš v roke tako, da jo držiš, ko si stegnjen, malo nad tlemi. za vajo stojiš z rahlo razširjenimi nogami in pokrčenimi koleni, ter boks vrečo zanihaš preko ene noge in preko druge noge na bok, to ponavljaš… nap. 20 ponovitev oz. po zmožnosti. V vajo lahko dodaš tudi dvigovanje vreče s tal… ne pozabi na pravilno držo hrbta in položaj nog.  

  2. Poskoki čez vrečo s sklecami: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution položiš na tla. Ob vreči stojiš vzdolžno, jo sonožno preskočiš in se spustiš v skleco, ponovno vstaneš in sonožno preskočiš vrečo. Celotno vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 20 ponovitev.

  3. Stabilizacija na vreči: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution položiš na tla. Uležeš se pravokotno na njo, z nogama stopiš nanjo in se dvigneš v položaj stabilizacije, lahko na komolce ali na dlani… Stabilizacijo držiš po sposobnostih oz. do 120 sekund.

  4. Sklece na vreči: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution položiš na tla. Postaviš se tako, da si v položaju za sklece ob spodnjem delu vreče. Eno dlan položiš na vrečo, drugo na tla, narediš skleco, zamenjaš roki, narediš skleco… ponavljaš po zmožnostih, oz. 30 ponovitev.

  5. Odrivanje vreče z eno roko v drugo roko: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution obrneš na “glavo”, tako da imaš spodnji del vreče ob prsih oz. nekje tam. Z levo nogo stopiš rahlo naprej in vrečo nasloniš v svojo desno dlan, vrečo odrineš od sebe, zamenjaš položaj nog, tako da je sedaj desna spredaj in uloviš vrečo v levo roko… vajo ponavljaš po sposobnostih oz. 90 sekund.

  6. Počepi z boks vrečo: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš na ramo, se postaviš v položaj za počepe in akcija… vajo ponavljaš po sposobnostih oz. 20 počepov. Pozoren bodi na položaj hrbta in kolen.

  7. Trening za rame: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš nad glavo in so spuščaš zdaj na levo, zdaj na desno ramo… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 20 ponovitev.

  8. Izpadni korak: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš na ramo in stopaš v izpadni korak zdaj z levo, zdaj z desno nogo… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 20 ponovitev. Pri 10-ih ponovitvah zamenjaš ramo. Pozoren bodi na položaj hrbta in kolen.

  9. Tek in udarci v vrečo: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution obesiš na strop oz. stojalo stopiš pred njo z rokavicami za trening na boks vreči na rokah. V teku (srednji skiping) izmenično udarjaš v boks vrečo z eno in drugo roko. Vajo delaš po zmožnostih oz. 60 sekund. 

  10. Trebušnjaki:

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution obesiš na strop oz. stojalo (preveri če je dovolj močno), skočiš na vrečo, z nogama objameš vrečo, prekrižaš nogi in se s telesom spustiš proti tlem (gledaš v strop). Telo povlečeš čim višje in ga ponovno spustiš… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 15 ponovitev.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja