Če z izdelkom nisem zadovoljen, kako in kam ga lahko vrnem?

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@sud.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Blago mora stranka vrniti osebno, ali prek pošte – dostavne službe (odkupnih pošilk podjetje ne bo prevzemalo) na naslov Wevit commerce d.o.o., Laze pri Borovnici 32a, 1353 Borovnica.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.