Pogosta vprašanja

Izdelki (4)

Spletna trgovina SUD.si je trgovina v realnem času, kar pomeni, da je na v trgovni vpisana realna zaloga. Torej, ko izberete izdelek, barvo in velikost, se vam bo prikazala zaloga izdelka.

V kolikor želenega izdelka ni na zalogi, potem nas prosimo kontaktirajte na naš E-naslov info@sud.si, ali pa nas pokličite na 040 321 288.

Category: Izdelki

Da, darilni boni za SUD-ovo spletno trgovino so v elektronski obliki in prejemnik bo prejel E-sporočilo z informacijami o unovčenju. Fizična kartica ne bo poslana. Darilni boni imajo neomejen rok unovčitve. Darilni boni so na voljo na spletu in zanje ni treba plačati nikakršnih dodatnih stroškov.

Categories: Izdelki, Naročanje

Kako kvalitetni so SUD-ovi izdelki?

Trudimo se, da svojim strankam ponujamo najkakovostnejše izdelke na trgu (v Sloveniji in Evropi), vsako sezono svojo ponudbo razširimo, prilagodimo potrebam trga in obogatimo z novimi, lepšimi in kakovostnejšimi in uporabnejšimi izdelki.

Kot edini v Sloveniji ti nudimo 2 leti garancije na določene boksarske vreče, prav tako pa svojim strankam nudimo 15 dnevni rok, v katerem lahko, izdelek vrnete in vrnili ti bomo kupnino.

Category: Izdelki

Kaj je SUD- silovit udarec?

SUD- silovit udarec je prva slovenska blagovna znamka za borilne športe. Podjetje Wevit commerce d.o.o. jo je lansiralo na trg leta 1997 in vse od takrat se trudimo slovenskemu trgu ponuditi kakovostne, lične, inovativne, uporabne in cenovno dostopne izdelke za borilne športe.

Category: Izdelki

Kako deluje program zvestobe? (1)

Zvestoba in zadovoljstvo naših strank nam pomenita največ, zato smo se odločili in v trgovini uvedli zelo širok sistem nagrajevanja raznoraznih aktivnosti povezanih s promocijo, nakupovanjem, aktivnostih na Facebooku, Instagramu, priporočili in še kaj bi se našlo.

Sistem nagrajevanja je osnovan na točkah zvestobe, ki jih lahko pridobiva vsak obiskovalec naše spletne trgovine (https://sud.si/trgovina), ki se vpiše v sistem in sodeluje v aktivnosith, ki prinašajo točke. Predhodni nakup v spletni trgovini ni pogoj za nabiranje točk zvestobe. Vpišite se TUKAJ.

 

Kako koristiti točke zvestobe (1)

Točke zvestobe je enostavno koristiti. Lahko jih koristite takoj, ko jih prejmete, ali pa počakate, da jih naberete nekaj več in jih nato koristite ob vašem naslednjem nakupu izdelkov iz naše spletne trgovine. Sistem vam bo na vašo željo spremenil vaše točke v posebno kodo, katero boste v blagajni vnesli v za to predviden prostor, kodo potrdili in glede na število točk, se vam bo od nakupa odšela primen znesek v €.

V kolikor boste imeli kakršnekoli težave nas pokličite (040 321 288) in skupaj jih bomo rešili.

Kako lahko pridobivam točke zvestobe (1)

Točke zvestobe lahko pridobivate na številne načine:

  • Vpis v sistem programa zvestobe: 50 točk
  • Komentar objave na našem Facebooku profilu: 30 točk
  • Delitev objave na svojem Facebook ali Twiter profilu: 50 točk
  • Vpiši se med naše sledilce na Instagramu: 30 točk
  • Vpiši se na našo E-mail listo: 50 točk
  • Ob vsakem nakupu boste prejeli točke zvestobe: nap. ob nakupu za 150€, boste prejeli 150 točk
  • V kolikor boste svojemu prijatelju poslali promocijsko kodo s 10% popustom (E-mail ali WhatsApp), boste ob njegovem nakupu vi prejeli 10% vrednosti njegovega nakupa v točkah zvestobe.
  • V kolikor boste na svojem Facebook, LinkedIn ali Twiter zidu delili našo objavo, bodo vaši prijatelji ob kliku na povevazo prejeli kodo z 10% popustom za nakup v naši spletni trgovini, vi pa boste ob njihovem nakupu prejeli točke zvestobe v vrednosti 10% njihovega nakupa.

Moj račun (1)

SUD-ova spletna trgovina vam ponuja, da na strani odprete svoj račun in preko svojega profila kupujete nekatere izdelke po ugodnejših cenah, nabirate točke zvestobe, jih koristite za ugodnejše kupovanje in številne druge ugodnosti, ki vam jih ponuja naš program zvestobe.

 

Category: Moj račun

Naročanje (11)

Izdelke najpogosteje pošiljamo preko Pošte Slovenije in dostavne službe DHL. Večje pakete pa pogosto dostavimo v lastni režiji. Vsi izdelki (razen Debele Berte) imajo brezplačno dostavo na želeni naslov.

Categories: Naročanje, Pošiljanje

Da, darilni boni za SUD-ovo spletno trgovino so v elektronski obliki in prejemnik bo prejel E-sporočilo z informacijami o unovčenju. Fizična kartica ne bo poslana. Darilni boni imajo neomejen rok unovčitve. Darilni boni so na voljo na spletu in zanje ni treba plačati nikakršnih dodatnih stroškov.

Categories: Izdelki, Naročanje

Sprejemamo plačila preko kreditnih in predplačniških kartic, preko klasične bančne transakcije in plačniškega portala PayPal. Kmalu pa bomo tem možnostim dodali še nekatere nove.

Category: Naročanje

Pri oddaji naročila se na vašem računu kreditne kartice položi čakajoča avtorizacija za celoten znesek naročila. Sredstva se bodo prenesla oziroma prešla na naš račun šele, ko bo naročilo odposlano. Če je izdelek razprodan ali je naročen po naročilu, čakajoče pooblastilo pade in bo ponovno odobreno, ko bo izdelek spet na zalogi in na voljo.

Category: Naročanje

Vsa naša naročila so obdelana znotraj 24-ih ur. V kolikor so naročila oddana do 12 ure, bodo najverjetneje poslana še isti dan, v kolikor ne, pa zagotovo naslednji delavni dan.

V kolikor želite spremeniti kakšnega od izdelkov v naročilu (barva, velikost…) je najbolje, v kolikor nas pokličete na 040 321 288, lahko pa nam tudi pišete na info@sud.si in potrudili se bomo, da ustrežemo vašim željam. Žal vam po oddanem naročilu ne moramo 100% zagotoviti, da bomo lahko sledili vašim željam, saj bo lahko izdelek že poslan.

Category: Naročanje
Tako je, takoj, ko boste zaključili s celotnim postopkom naročila, boste na vaš E-poštni naslov prejeli sporočilo naše speltne trgovine s trenutnim statusom pošiljke. Ob spremembi statusa (ko bo pošiljka pripravljena, poslana, ko bomo prejeli plačilo…), boste o tem avtomatsko obveščeni.
 
Občasno se lahko zgodi, da E-poštna sporočila blokira SPAM filter ali jih shrani v mapo z neželeno pošto. Če želite zagotoviti 100% dostavo naših sporočil, dodajte info@sud.si na seznam varnih pošiljateljev v programu za upravljanje E-poštnega računa.
Categories: Naročanje, Pošiljanje

SUD-ova spletna stran je zasnovana po najsodobnejših varnostnih standardih, uporabljamo sistem varovanja in kodiranja SSL. Trgovina je postavljena na Ecwid platformi, ki je verjetno ena najsodobnejših in najvarnejših spletnih platform za trgovine majhnih in srednje velikih podjetij na svetu.

Category: Naročanje

V kolikor naletite na kakršnekoli težave pri naročanu izdelkov v SUD-ovi spletni trgovini, nas lahko kontaktirate na naš E-naslov info@sud.si, ali pa pokličete na 040321288 in z veseljem vam bomo pomagali.

Category: Naročanje

Kdaj delate oz. kako ste odprti?

Navadno od 8. ure zjutraj pa do 19. ure zvečer, vendar te prosimo, da nas pred tvojim obiskom pokličeš (040 321 288, 040 220 158), saj se kdaj pa kdaj zgodi, da smo vsi na terenu in lahko naletiš na zaklenjena vrata.

Category: Naročanje

Kje vas najdem?

Najdeš nas na Lazah pri Borovnici 32a, cca 25km iz Ljubljane in cca 8km iz Vrhnike.

 

Category: Naročanje

Ali lahko vaše izdelke kupim tudi osebno in ne samo preko spleta?

Da, naše izdelke lahko kupiš tudi na sedežu podjetja. Najdeš nas na Lazah pri Borovnici 32a. V našem razstavnem prostoru boš lahko pogledal, preizkusil in kupil vse naše izdelke (vreče za boks, boksarske rokavice, ščitnike, fokuserje, kimone,…)

Category: Naročanje

Pošiljanje (6)

Da, našo internacionalno speltna stran je moč najti na naslovu SUD-Boxing.com, kjer lahko enake izdelke naročite v vse države Evrope in tudi širše.

Category: Pošiljanje

Da, vedno se trudimo, da gremo našim strankam nasproti, zato, v kolikor imate posebne okoliščine in potrebujete izdelke hitreje, kot je to s klasičnem načinom pošiljanja, nas prosimo pokličite na 040 321 288, ali pa nam pošljite SMS in dogovorili se bomo kako lahko najhitreje pridete do naročenih izdelkov.

Category: Pošiljanje

V kolikor bo naročilo plačano do 12. ure tekočega dneva, lahko izdelek pričakujete na naslovu, ki ste ga navedli v naročilu v naslednjem delovnem dnevu.

Category: Pošiljanje

Izdelke najpogosteje pošiljamo preko Pošte Slovenije in dostavne službe DHL. Večje pakete pa pogosto dostavimo v lastni režiji. Vsi izdelki (razen Debele Berte) imajo brezplačno dostavo na želeni naslov.

Categories: Naročanje, Pošiljanje
Tako je, takoj, ko boste zaključili s celotnim postopkom naročila, boste na vaš E-poštni naslov prejeli sporočilo naše speltne trgovine s trenutnim statusom pošiljke. Ob spremembi statusa (ko bo pošiljka pripravljena, poslana, ko bomo prejeli plačilo…), boste o tem avtomatsko obveščeni.
 
Občasno se lahko zgodi, da E-poštna sporočila blokira SPAM filter ali jih shrani v mapo z neželeno pošto. Če želite zagotoviti 100% dostavo naših sporočil, dodajte info@sud.si na seznam varnih pošiljateljev v programu za upravljanje E-poštnega računa.
Categories: Naročanje, Pošiljanje

Brezplačna dostava

Vsa naročila (izjema je boksarska vreča Debela Berta), ki so naročena v naši spletni trgovini in katerih naslov za dostavo je znotraj ozemlja Republike Slovenije, imajo brezplačno dostavo

V kolikor imate še kakšno vprašanje vam bomo z veseljem odgovorili preko naše E pošte (info@sud.si) ali telefona 040321288.

Category: Pošiljanje

Vračilo izdelkov (1)

Če z izdelkom nisem zadovoljen, kako in kam ga lahko vrnem?

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@sud.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Blago mora stranka vrniti osebno, ali prek pošte – dostavne službe (odkupnih pošilk podjetje ne bo prevzemalo) na naslov Wevit commerce d.o.o., Laze pri Borovnici 32a, 1353 Borovnica.