Boksarska vreča SUD Pro-Fighter Evolution in 10 super načinov njene uporabe

Trening hrbta

Boksarska vreča SUD Pro Fighter Evolution snameš s stropa. Pred izvajanem vaje moraš poskrtebi, da te veriga ne bo motila. To najlažje storiš s pomočjo streč folije, ali pa z klasičnim sirokim lepilnim trakom, oz. kombinacijo obojega. Vrečo za boks oviješ v folijo, tako da fiksiraš verigo na vrhu vreče (poviješ lahko zgornje pol metra vreče).

Boksarsko vrečo primeš v roke tako, da jo objameš z obema rokama, sam pa si stegnjen. Vrečo dvigneš malo od tal. Noge imaš rahlo pokrčene in razširjene, tako da si stabilen in močan. Vajo začneš tako, da vrečo zanihaš preko ene noge, nekje v višino boka, noge se dodatno pokrčijo, prsa pa se nekje vzporedno s tlemi (kot bi naredili priklon, s tem da je spodnji del praktično v sedečem pložaju. Vajo nadaljuješ tako, da vrečo zanihaš oz. preložiš na drugo stran.

Zelo pazljiv bodi na položaj hrbta in kolen. Hrbet mora biti raven in močan. Kolena pa morajo biti stabilna inteža naj bo bolj na petah, kot na prstih. Nihaje ponavljaš levo in desno. Ponovitve si lahko omejiš glede na število ponovitev, ali pa si nastaviš časovno omejitev in vajo izvajaš do konca intervala.

Poskoki čez vrečo s sklecami

Boksarsko vrečo SUD Pro Fighter Evolution položi na tla, tako da skojiš vzdolžno z njo. Najboljše bo, če stojiš tako, da si povsem na začetku vreče. Poskrbi, da je na obeh straneh vreče dovolj prostora, vsaj pol metra, še boljše pa bo, če ga je še kaj več. Vajo je možno izvajati na vreliko različnih načinov. Za začetek pa bo najboljše, če izvajaš povsem osnovno različico.

Torej, postaviš se vzdolžno na začetek vreče, tako, da le-ta leži na tvoji desni stran (seveda, lahko tudi na levi). Sonožno jo preskočiš. To ponoviš naprimer 10x. Ko to storiš, se daš v položaj za sklece, narediš 10 sklec in še 10x preskočiš vrečo. V kolikor ti je to pretežko, zmanjšaš številko ponovitev in obratno, če ti je prelahko. Ponovitve si lahko omejiš glede na število ponovitev, ali pa si nastaviš časovno omejitev in vajo izvajaš do konca intervala.

Stabilizacija na vreči

Boksarsko vrečo SUD Pro Fighter Evolution položi na tla, tako da skojiš vzdolžno z njo. Najboljše bo, če stojiš tako, da si povsem na začetku vreče. Poskrbi, da je na obeh straneh vreče dovolj prostora, vsaj pol metra, še boljše pa bo, če ga je še kaj več. Vajo je možno izvajati na vreliko različnih načinov. Za začetek pa bo najboljše, če izvajaš povsem osnovno različico.

Torej, postaviš se vzdolžno na začetek vreče, tako, da le-ta leži na tvoji desni stran (seveda, lahko tudi na levi). Sonožno jo preskočiš. To ponoviš naprimer 10x. Ko to storiš, se daš v položaj za sklece, narediš 10 sklec in še 10x preskočiš vrečo. V kolikor ti je to pretežko, zmanjšaš številko ponovitev in obratno, če ti je prelahko. Ponovitve si lahko omejiš glede na število ponovitev, ali pa si nastaviš

boksarske vreče SUD

Sklece na vreči

 

Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution položiš na tla. Postaviš se tako, da z rokama sloniš na spodnjem delu vreče, nogi pa imaš odmaknjeni, torej si v položaju za sklece.

Vajo začneš izvajati tako, da levo dlan položiš na vrečo, desno pa na tla poleg vreče. Narediš skleco, zamenjaš roki, tako da je sedaj desna na vreči, leva pa na tleh. Ponovno narediš skleco in tako nadaljuješ 10, 15, 20 ponovitev, oz. po zmožnostih. V kolikor ti je to prelahko, povečaš ponovitve ali si nadaneš obtežitveni jopič za povečanje teže. Tudi pri tej vaji bodi pozoren/pozorna na položaj hrbta. Raje naredi eno ponovitev manj, ampak tiste rpavilno, kot da se forsiraš in vaje izvajaš nepravilno.

Odrivanje vreče z roko

Boksarska vreča SUD naj leži na tleh. Primeš jo na njenem spodnjem delu in jo dvigneš, tako, da je obrnjena na “glavo”. Sedaj imaš spodnji del vreče nekje v višini prsi oz. glave, osvisno od višine. Z levo nogo stopiš rahlo naprej in vrečo nasloniš v svojo desno dlan. Vrečo odrineš od sebe, tako da stegneš roko in jo ponovno pokrčiš v začetni položaj. vajo ponavljaš po sposobnostih oz. 90 sekund. Nato zamenjaš roki in vajo ponoviš. V kolikor je vaja zate preveč enostavna, jo lahko otežiš z naklonom vreče. V kolikor tudi to ni dovolj pa si lahko pomagaš z latek elastičnimi trakovi in si vajo otežiš. Lateks trak nastaviš okoli svojih ramen in okoli vreče… Vajo izvajaš enako, kot prej. Pozoren/pozorna bodi na položaj hrbta. Pri vaji je zelo pomembno, da jo izvajaš s celotnim telesom, vse od nog, bokov, hrbta, ramen in roke, le tako bo vaja dosegla največjo učinkovitost.

Počepi z boks vrečo

Boksarsko vrečo SUD dvigneš na desno ramo in jo objameš z desno roko. Postaviš se v položaj za počepe in akcija… vajo ponavljaš po sposobnostih oz. 10 počepov. Zamenjaš rami in narediš novih 10 počepov. Vajo lahko izvajaš tudi tako, da si vrečo naložiš na glavo, oz. na ramena. V obeh primerih bodi pozoren/pozorna na položaj hrbta in kolen. Raje izvedi kakšno ponovitev manj in to pravilno, kot pa da se forsiraš in delaš vaje napačno. S tem si delaš škodo in lahko pride tudi do poškodb.

Trening za rame

Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš nad glavo, tako da je pol vreče pred tako in pol za teboj. Vajo izvajaš tako, da vrečo spuščaš zdaj na levo, zdaj na desno ramo… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 20 ponovitev. Pri vaji si pomagaš s celotnim telesom. Tako, da dvig začneš iz rahlo pokrčenih nog…

Izpadni korak

Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš na desno ramo in jo objameš z desno roko. Vajo začneš tako, da iz stoječega položaja stopiš v izpadni korak zdaj z levo, zdaj z desno nogo… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 20 ponovitev. Pri 10-ih ponovitvah zamenjaš ramo. Pozoren bodi na položaj hrbta in kolen.

Tek in udarci v boksarsko vrečo

Boks, judo, tajski boks, karate, boksarske vreče

Boksarska vreča SUD naj bo obešena na strop oz. stojalo. Stopiš pred njo. Na dlaneh imej rokavice za trening na boks vreči, členki ti bodo hvaležni. V teku (srednji skiping) izmenično udarjaj v boks vrečo z eno in drugo roko. Vajo delaš po zmožnostih oz. 60 sekund. Ne pozabi na pravilno dihanje in mehek tek po prstih. Udarjanje po vreči naj bo lahko in kontrolirano.

Trebušnjaki

 

Boksarska vreča SUD naj bo obešena na strop oz. stojalo (preveri, če je stojalo dovolj močno), skočiš na vrečo, z nogama objameš vrečo, tako da za vrečo prektižaš nogi. Vaje se prične tako, da se s telesom spustiš navzdol proti tlem. (gledaš v strop). Telo povlečeš čim višje in ga ponovno spustiš proti tlem. Vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 15, 20 ponovitev. Pozoren bodi na položah križa in občutke v njem.

Torej, kako se vam zdi malo drugačen trening z boksarsko vrečo?

Verjamemo, da tisti, ki ste ga preizkusili tudi v praksi, se bili z njim zelo zadovolni. En krog s po 10-imi vajami lahko v enem treningu ponovite 3x, mogoče 4x ali 5x. Kakor želite in zmorete. Važno je le, da poslušate svoje telo in da skrbite, da vaje izvajate pravilno.

Boksarska vreča SUD Pro Fighter je izredno uporabna in se jo lahko uporablja na ogromno različnih načinov. V kolikor imate še kakšno idejo za trening z boksarsko vrečo SUD Pro Fighter oddajte svoj komentar in dodali bomo tudi vašo vajo med 10 naših izbrank.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

5 × two =