Boksarska vreča SUD Pro-Fighter Evolution in 10 super načinov njene uporabe

  • Trening hrbta: 

    Boksarska vreča SUD Pro Fighter Evolution ne sme biti obešena. Položiš jo pred sabo, s folijo ali lepilnim trakom na vrečo pritrdiš verigo, tako da med izvajanjem vaje ne bo opletala. Boksarsko vrečo primeš v roke tako, da jo držiš, ko si stegnjen, malo nad tlemi. za vajo stojiš z rahlo razširjenimi nogami in pokrčenimi koleni, ter boks vrečo zanihaš preko ene noge in preko druge noge na bok, to ponavljaš… nap. 20 ponovitev oz. po zmožnosti. V vajo lahko dodaš tudi dvigovanje vreče s tal… ne pozabi na pravilno držo hrbta in položaj nog.  

  • Poskoki čez vrečo s sklecami: 

    Boksarska vreča SUD Pro Fighter Evolution leži na tleh, tako da skojiš vzdolžno z njo. Za vajo moraš imeti minimalno prostora na obeh straneh vreče. Vajo lahko kombiniraš na veliko načinov. Za začetek sonožno preskočiš vrečo, naprimer 10x, se daš v položaj za sklece, narediš 10 sklec in še 10x preskočiš vrečo. V kolikor ti je to pretežko, zmanjšaš številko ponovitev in obratno, če ti je prelahko.

  • Stabilizacija na vreči: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution položiš na tla. Uležeš se pravokotno na njo, z nogama stopiš nanjo in se dvigneš v položaj stabilizacije, lahko na komolce ali na dlani… Stabilizacijo držiš po sposobnostih oz. do 120 sekund. V kolikor ti je to prelahko, si lahko popestriš vajo s tem, da med vajo dvigneš eno roko, ali pa dvigneš levo roko in desno nogo in obratno…

  • Sklece na vreči: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution položiš na tla. Postaviš se tako, da si v položaju za sklece ob spodnjem delu vreče. Levo dlan položiš na vrečo, desno na tla, narediš skleco, zamenjaš roki, tako da je sedaj desna vreči in leva na tleh in narediš skleco… ponavljaš po zmožnostih, oz. 30 ponovitev. V kolikor ti je to prelahko, povečaš ponovitve ali si nadaneš obtežitveni jopič za povečanje teže.

  • Odrivanje vreče z eno roko v drugo roko: 

    Boksarska vreča SUD Pro Fighter Evolution naj leži na tleh. Primeš jo na njenem spodnjem delu in dvigneš vrečo na “glavo”, tako da imaš spodnji del vreče ob prsih oz. nekje tam. Z levo nogo stopiš rahlo naprej in vrečo nasloniš v svojo desno dlan, vrečo odrineš od sebe, zamenjaš položaj nog, tako da je sedaj desna spredaj in uloviš vrečo v levo roko… vajo ponavljaš po sposobnostih oz. 90 sekund.

  • Počepi z boks vrečo: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš na ramo, se postaviš v položaj za počepe in akcija… vajo ponavljaš po sposobnostih oz. 20 počepov. Pozoren bodi na položaj hrbta in kolen.

  • Trening za rame: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš nad glavo in so spuščaš zdaj na levo, zdaj na desno ramo… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 20 ponovitev.

  • Izpadni korak: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution dvigneš na ramo in stopaš v izpadni korak zdaj z levo, zdaj z desno nogo… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 20 ponovitev. Pri 10-ih ponovitvah zamenjaš ramo. Pozoren bodi na položaj hrbta in kolen.

  • Tek in udarci v vrečo: 

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution obesiš na strop oz. stojalo stopiš pred njo z rokavicami za trening na boks vreči na rokah. V teku (srednji skiping) izmenično udarjaš v boks vrečo z eno in drugo roko. Vajo delaš po zmožnostih oz. 60 sekund. 

  • Trebušnjaki:

    Boksarsko vrečo Pro Fighter Evolution obesiš na strop oz. stojalo (preveri če je dovolj močno), skočiš na vrečo, z nogama objameš vrečo, prekrižaš nogi in se s telesom spustiš proti tlom (gledaš v strop). Telo povlečeš čim višje in ga ponovno spustiš… vajo ponavljaš po zmožnostih oz. 15 ponovitev.

Torej, kako se vam zdi malo drugačen trening z boksarsko vrečo? Verjamemo, da tisti, ki ste ga preizkusili tudi v praksi, se bili z njim zelo zadovolni. En krog s po 10-imi vajami lahko v enem treningu ponovite 3x, mogoče 4x ali 5x. Kakor želite in zmorete. Važno je le, da poslušate svoje telo in da skrbite, da vaje izvajate pravilno.

V kolikor imate še kakšno idejo za trening z boksarsko vrečo SUD Pro Fighter oddajte svoj komentar in dodali bomo tudi vašo vajo med 10 naših izbrank.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

eighteen + 17 =